Boomerang

Bumerang - Yazarkafe

21 Ağustos 2014 Perşembe

Çiçekler Açsın Yüzünüzde:-)



  Merhabalar;bilirsiniz gardroplarımızı arada bir kullanılmayan kıyafetlerden kurtarırırız.Ferah yerler açılsın ki yeni ciciler alalım.Ben kullanmaktan vazgeçtiğim ürünleri  olanları birilerine dağıtırım.Bazen de kardeşler arasında değiş tokuşlar da olur.
Bu gün  kullanılamayacak bazı giysileri dönüştürmek de iyi bir seçenek olur diye düşündüm.
Bir kaç t-shirtlerimi dönüştürmeye karar verdim.Bu dönüşümleri  aşamalarıyla sizlerle paylaşabilirim.
Asıl konu bu güzel sançbandı ve bileklikler nası ortaya çıktı:-)????
Sarı bir t-shirtü dönüştürürken kestiğim boyun kısmından:-))Başımdan geçerken başıma taç oldu.
Eski nikah şekerlerinden aldığım minik çiçeklerin saplarını t-shirtün etrafında sıkıca çevirdim bu güzel
saç bandı çıktı ortaya.Beş kuruş bile harcamadan ve bana özel tasarım:-))Buna benzer birçok aksesuara boşa ne paralar vermişizdir.İşte size güzel bir öneri ….




Yukarıdaki bilekliklerde kol parçalarından artan t-shirt parçaları bir parça kurdeladan yapıldı.
Sizde farklı tekniklerle bu tür aksesuarlar yapabilirsiniz.Hayal gücünüzle neler yarata bileceğinize şaşıracaksınız:-)

Saç Bandının yapım aşamaları…

T-shirt yakası


Çiçekleri yaka etafında sıkıca döndürüyoruz.



İstediğimiz farklı renk çiçekleri aralara Sabitliyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder