Boomerang

Bumerang - Yazarkafe

3 Kasım 2014 Pazartesi

BOMBSHELL VİCTORIA'S SECRET



    Merhabalar;1kasım evlilik yıldönümümüz ve 2Kasım doğumgünüm olduğundan bu ay yoğun bir şekilde başladı.
Bloğum için bir çok yeni ürün aldım onları denemek istiyorum.
Bu yoğunluk içinde güzel bir hediye aldım bunu sizle paylaşmak istedim.
Victoria's Secret Bombshell hediye seti.
Pembe olması beni benden aldı parfümlerini deneme listeme almıştım bu hediye bu nedenle isabet oldu:-)
Buradan tekrar teşekkürler kardeşim Zuhal.
Ablamla birlikte bir süpriz yaptılar ve evde yalnız başımayken birden pastayla çıka geldiler.her ikisinede herşey için çok teşekkürler.

  Bu seti kısaca anlatmak istiyorum.
Fotoğraftaki en soldaki şişe Body mist 75ml ferah bir kokusu var.
Bana  kokusu Lancome'un parfümlerini andırdı.
Ortadaki minik pembe şişe ise Eau de Parum 7ml aynı kokunun parfümü.
En sağdaki Bagaj kimiği diye bilirim.
Özellikle yurtdışı seyahetlerde valizleriniz kaybolma ihtimaline karşı isim,telefon bilgilerinizi yazıp valizinize iliştirdiğiniz etiket kılıfı.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder