Boomerang

Bumerang - Yazarkafe

8 Şubat 2015 Pazar

DOĞAL BAKIM

Merhabalar;doğal bakım denince kafalar iyice karışıyor.Bakım yapmak yerine sağlığımızla oynayabilirsiniz.Ucuz fiyatlı sertifikasız ürünleri kullanmayınız.Bunları belirttikten sonra güvenilir olduğuna ikna olduğum iki ürün aldım.İlk ürün hindistan cevizi yağı ,bu yağın saçlara faydalı olduğunu duymuştum.Yaz tatilinden önce saçlarıma baltaj uygulaması yaptırınca güneş ve tuzlu suyun etkisiyle saçım taşlaştı.Ağlayarak saçlarımı tararken bronzlaştırıcı olarak kullandığım hindistancevizi yağını başımdan aşağı boca ettim.
Gözüm nâsı döndüyse...saçlara masaj yaparak uygulayıp bir süre bekleyip duruluyorsunuz.
Diğer aldığım ürün ise ;kaysı çekirdeği Yağı bu ürünün cildin kırışmasını yavaşlattığına dair rivayetler var .
Bu yağı az miktarda yatmadan önce dudak ve göz çevreme minik tampon hareketlerle uyguluyorum.
Güneşli ortamlara çıkmayın uyarısı var bu nedenle geceleri uyguluyorum.
Ürünleri internetten kendi sitesinden sipariş ettim ve kısa sürede elime ulaştı.
Ürünlerin soğuk sıkım yöntemli üretilmiş Olanları öneriliyor haberiniz olsun.Sevgiler...www.oneva.com.tr adresinden bu yağlara ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder