Boomerang

Bumerang - Yazarkafe

7 Mart 2015 Cumartesi

Üçlü bakım body care


 Merhabalar;bu gün sizlere üçlü vücut Bakım ürünlerimden bahsetmek istiyorum.Öncelikle Ürederm'den bahsedeyim,kuru cildim için  doktorumun önerdiği bir ürün.Ben ürünü elime alıp parmaklarımla ısıtıp uyguluyorum.
Yapışkan bir yapısı olduğunu söylemeliyim.
İlaç modunda yaklaşıyorum bu ürüne,yapışkanlığını pek takmıyorum.
Faydalı bir ürün olduğunu söyleyecek kadar uzun bir süredir kullandım.
Bacaklarım yılan dersi gibi  pul pul değil artık.
Bu ürünü nedense sadece bacaklara uyguluyorum.
Kollara boyun bölgesine diğer Nemlendiricim olan warm vanilla sugar bath&body works kremin içine vücut yağını karıştırıp uyguluyorum.Bu Ürünün duş jelleride var,ambalajları benzer karıştırmayın.
Vanilla sugar kokusu güzel olduğu için ;boyun bölgesinde parfüm sürmüş gibi oluyor.Birçok blogerdan bu kokulu serinin güzelliğini duymuşsunuzdur.
Restoring skin care oil ise ,muhteşem bir ürün.Tek başına bile uygulandığında cilt hemen emiyor ve muhteşem bir kokusu var.Kokusu bana ıhlamuru anımsattıyor.Yağlı bir his kesinlikle hissedilmiyor.Bu ürünü Watson da bulabilirsiniz.Aslında hamiler için olan bir ürün,cildin elastikiyetini artıran çatlakların oluşumunu engelleyen bir ürün.
Ben de neden hamile olmayanlar kullanmasın dedim ve çok memnun kaldım.Severek kullandığım bu ürünleri sizlerde paylaşmak istedim.Umarım Hoşunuza gitmiştir.
Sevgiyle kalın.Unutmadan Doktor önerisi olan ürünleri kendi başınıza almamanız gerektiğini hatırlatmak isterim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder