Boomerang

Bumerang - Yazarkafe

25 Ocak 2016 Pazartesi

Çikolata Kağıdından Defter Süsleme




  Merhaba,bu gün eve gelen hediye Ferrero Rocher çikolataları görünce bu güzel gold(altın) kağıtları nası değerlendiririm diye düşündüm.
Bu sene altın rengi birçok dekoretif objede oldukça popüler.
gold detaylı defterler ilgimi çekiyordu.
Ben de bu kağıtlardan faydalanarak resim defterimi süsledim.
Şimdi nasıl yaptığımı kısaca anlatayım.

Gerekli malzemeler
koli bandı
çift taraflı bant
makas
çikolata kağıdı

Bildiğimiz üzere bu kağıtlar çok narin.Kağıtları hafifçe tırnağınızla düzleştirin.İstediğiniz kalınlıkta şeritler kesin.Kestiğiniz bu şeritleri koli bandına yapıştırın.
Koli bandı kağıdın dış yüzeyinin yıpranmasını önleyici bir tabaka oluşturacaktır.
Daha sonra kenarlarını kesin.Kesilen şeritlerin arkasına çift taraflı bant yapıştırıp.
Defterinizin etrafına serbest şekilde yapıştırın.Siz istediğiniz form da keserek farklı şekiller yapabilirsiniz.Puantiye için delgeçle deneme yaptım fakat kağıt çok ince olduğundan zorlandım.
Bu kağıtlar yerine parlak renkte benzer bir kağıtlada bunu yapabilirsiniz.
Yapacak olanlara şimdiden kolay gelsin.



5 yorum:

  1. Merhaba,
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum. Ne güzel anlatmışsınız. Takipteyim bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler.Hoş geldiniz.Bloğunuzu en kısa sürede takibe alıyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Selaaaam :))) Blog yazılarını çok beğendim benim blogada beklerim hani :) shestumblr.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. Selaaaam :))) Blog yazılarını çok beğendim benim blogada beklerim hani :) shestumblr.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz. Bloğunuzu takibe alıyorum.

      Sil