Boomerang

Bumerang - Yazarkafe

4 Ocak 2016 Pazartesi

Zamansız Jean modası




Merhabalar,bu gün stil ve moda konuşalım.Jeanden bahsetmek istiyorum.
Moda tasarımıyla uğraştığım için bu alanda tasarımlar yaptım.
Jean aslında Amerika'da kömür işçileri için aşınması zor
bir kıyafet ihtiyacından doğduğunve günümüze kadar geldiğini biliyormuydunuz?
Asıl çıkışı pamuk ipinden üretilen bu kumaş aşıdırma,farklı yıkama,boyamalarla çeşitlenmiştir.
Şimdi likralı olanlar bile var.Pantolon,etek,ceket,gömle,şort v.s tüm kıyafetler için kullanılan vazgeçilmez bir kıyafet olmuştur.Her sezon muhakkak modanın içinde yeralmıştır.Pahalısından ucuzuna küçüğünden yaşlısına her kesimden insana ulaşmıştır.2015 yılında da diğer yıllara oranla parlak bir yıl geçirdiğini düşünüyorum.Jean kıyafetler örneğin t-şörtle giyinilirken geçtiğimiz yıl Jean gömlekle Jean pantolonla giyilmeye başlanmıştır.Baştan aşağı jean giyinme oldukça popüler olmuştur.Üstte sizin için hazırladığım looklarla(görüntü)değişik stillerde jeanin nasıl kullanıldığının ipucunu veriyorum.Topuklu ayakkabı ile jean yada spor bir ayakkabıyla jean.Bende oldukça severek kullandım ve 2016 da ve yıllar boyu kullanılacağını şimdiden görebiliyorum.Ben 2015 de jeani nası kullandım?Aşağıda instagram fotolarımdan bazılarını ekledim.
Beni instagram da takip etmek isteyenler için ismim:NIHALKLEO 2016  herkes için hayırlı olsun.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder