Boomerang

Bumerang - Yazarkafe

13 Şubat 2016 Cumartesi

Rare Earth Pore Refining Tonic Beyaz Amozon Killi Tonic





Merhabalar,bu gün sizlere fotoğraflarda da gördüğünüz gibi bitmek üzere olan Kiehl's markasına ait Rare Earth Pore Refining Tonic türkçesi:-)(Dünyanın efsanevi gözenek küçültücü toniği)den bahsetmek istiyorum.Ne kadar iddalı bir laf.Neyse benim deneyimlerime gelirsek.

Bu tonik cilt parlamalarını azaltma ve gözenek görünümünü küçültmeyi vaadediyor.
İçerisinde amozon kili bulunmakta ve kullanmadan önce çalkalamanız gerekiyor.
Şişenin dibinde biriken beyaz kısımı görmüşsünüzdür.Su katılmış rakı görünümünde.
Ben bu ürünü temizlenmiş yüzüme pamuk yardımıyla uyguladım.
Benim cildim karma yapıda ve bu ürünü sürdüğümde yüzümde bir gerginlik oluştu.
İçerisinde alkol olduğunu söylemeliyim.Satışı yapan bayan Kiehl's toniklerdeki alkol oranının diğer toniklere oranla az olduğunu söyledi.
Yüzümde pullanma yapmadı.Fakat ben bu ürünün benim cildime uygun olmadığını düşünüyorum.
Bu ürünü yağlı ciltlerin seveceğini düşünüyorum.Sanki yüzünüzdeki tüm yağı emmiş hissi veriyor ve arkasından nemlendirici sürmek istiyorsunuz.Kil maskelerini yaptığınızdan sonrada aynı his olmuyor mu?Gözenek küçültme iddasına rağmen benim yanaklardaki gözeneklerde hiç bir etkisi olmadı.Belki yeni oluşumları engelliyordur bu konuda bir iddada bulunamam.Yüzüme sürdükten sonra pamuğa fazla bir artık bulaşmıyor.Ürünleri bir süre kullanıp gözlemleyip paylaşmaya çalışıyorum.
Umarım sizlere bir faydam oluyordur.Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder