Boomerang

Bumerang - Yazarkafe

7 Mart 2016 Pazartesi

Golden Rose Jolly Jewels ,NK Tırnak sertleştirici ve NK top coat.




Merhabalar bu üç silahşörden bahsetmek istiyorum.Benim gibi tırnaklarınız kırılıyorsa oje dahi sürmek istemezsiniz.Ben nedense bu tırnak sertleştiricileri denemememiştim.İşe yarıyacaklarını da pek sanmıyordum.Gratis'de gezinirken bu markaya rastladım NK fiyat olarak en uygun tırnak sertleştirici ve Top coat(ojeniz kuruduktan sonra ojenin en üstüne sürülen cila)
bu markaya aitti.Şişeleride çok şık.Alıp denemek istedim.Ve tırankalrıma sertleştiriciyi sürdükten sonra aniden sertleşmesi çok ilginç geldi.Benim için çok yeni bişi:-)Bu ürünleri uzun süredir kullananlar vardır herhalde.İşe yaradı.Top coat ve tırnak sertleştiriciyi beğendim fırçılarıda çok iyi.





En son bahsetmek istediğim simli oje Golden Rose markasının Jolly jewels serisinin  103 numarası.Hayatımda kullandığım en başarılı simli oje diyebilirim.Simli ojeleri alıp bir kenara atan biriydim bu ojeye  rastlamadan önce.Neden mi?Bu oje şişedeki parlaklığı tırnağa yansıtıyor.Diğer ojeler ışıl ışıl görünüp tırnakta aynı etkiyi alamıyorsunuz.Ama bu oje ışıldıyor resmen.Rengini nası anlatsam :)



İnce simler ve iri konfeti gibi parçalar var.Çok ince olan simler gold iken iri parçalar kırmızı altın ve mor ışıltılar barındırıyor.Fotoğrafta tam belli olmasada ben çok beğendim.Fiyatı diğer Golden Rose lardan pahalıydı indirimde almadığım bir ürün.Ama bu ojeyi tek başına kullanmalısınız oje üstüne sürünce kusuyor.Efsane bir renk bittikçe alacağım bir renk:)Ben tırnak sertleştirici ve golden Rose ojeyi şiddetle tavsiye ederim.Kullanan varsa yorumlarınızı yazarsanız çok sevinirim.


4 yorum:

  1. Golden Rose Jolly Jewels serisine görür görmez vuruldum resmen:) performanslarını da çok beğeniyorum. Güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Hilal ceylan.Bu rengi çok iyi diğer renklerini henüz denemedim.Ama merak etmeye başladım:-)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Blogda paylaşmaya zor kıydım desem:-)Kendine saklamak istiyor insan,o kadar sevdim.
      Çağla Görmenoğlu.

      Sil