Boomerang

Bumerang - Yazarkafe

2 Mart 2016 Çarşamba

Yeni Wet'n Wild Ruj Renkleri






    Merhabalar benim ilk Türkiyeye geldiğinden beri far ve mat rujlarını severek kullandığım Wet'n wild markası rujlarına yeni renkler eklemiş.Bu markanın ruj ve farlarını çok seviyorum ,dudak kalemleri de fena değil.Diğer ürünleri bu kadar başarılımı bilemiyorum.Daha önceki rujlarımı sizlerle paylaşmıştım.Makyaj aynasını tıklayarak ulaşabilirsiniz.O yazıda bahsettiğim nude ruj efsaneee.
Bu ruj lardan  bahsetmeye başlayalım artık:-)


  Üstde ismini gördüğünüz ''Vamp it Up'' adlı koyu morumsu ruju bir fotoğraf çekimi için siyah kıyafet giymem gerekiyordu onun için aldım.Detayları merak eden olursa paylaşırım.
Esin kaynağım Rihanna.Rihanna efsane makyajlarıyla bizi etikliyor,  siyah rujlar ona çok yakışıyor.
O kadar iddalı olmasada bu rujunda bir karizması var.Bazı markaların rujlarına muadil gösteriliyor.Bir kaç kat sürerseniz tonu koyulaşıyor.Ben çok beğendim, simsiyah giyinip bakır tonlu aydınlık bir göz makyajıyla çok güzel oldu.İnstagramda fotoğraflarımı merak edenler için kullanıcı adım:NİHALKLEO.

İkinci bahsedeceğim ruj tam bir kiremit rengi ve günlük için muhteşem doğal bir görüntü veriyor.
Bu rengi de diğer çok beğendiğim nude renk gibi bittikçe alacağım. Fiyatları 10 tl civarı yanlış hatırlamıyorsam.Daha fazla renk seçeneğim olsun diyorsanız bu rujlara baka bilirsiniz.
Farklı yeni renkleride vardı.Mat yapıda oldukça kalıcı ve sürümleri kolay.
Tek kötü yanları, ambalajları çok kalitesiz.
Kapakları çantada açılabiliyor .Bu nedenle dik bir şekilde çantanızın minik bir cebinde taşımanızı tavsiye ederim.''Okadarı kadı kızında da olur''. diyorum.Şiddetle tavsiye ediyorum.
Sevgiler...

2 yorum:

  1. Kiremit rengi olana bayıldım. fiyatı da uygun... paylaşım için teşekkürler...
    http://fincanteyze.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar fincan Teyze.Bence de çok güzel ve kullanışlı.

      Sil