Boomerang

Bumerang - Yazarkafe

12 Nisan 2016 Salı

Lip Balm Dosyasını açıyorum:-)


    Merhabalar; bu arlar çok yoğun bir gündemim olduğundan ancak bloğa zaman ayırabildim.
Resimdeki sıralamaya göre gidelim.
Watsons ürünü bir lip balm olan Elma ve Kayısılı bu ürün renksiz,yağlı bir his bırakan lip balmlardan.meyve kokusu var hafif bir şekilde.Nem vermesine gelirsek başarılı bulmadım.

Maybeline Baby Lips lip balmına geçelim,bu ürünler bir ara çok popülerdi bende o rüzgara kapılıp alanlardan oldum malesef.
Dudakta yağlı bir his bırakan hafif renk veren meyve kokulu bir lip balm.
Nem vermesine gelirsek  çok başarılı bulamadım.


Burt's Bees markasına ait olan Beeswax Lip Balm  sade olanlardan hafif mentol içeriyo sürdükten sonra karıncalanma hissi bırakıyor dudaklarınızda.Diğerlerinden artı iki özelliği var.1.si yağlı bir his bırakmıyor ve2.evitaminli ve 100% doğal üç oldu bu arada.Bu ürünü sürdükçe sürme hissi uyandırıyor.Nem vermesi en son kullandığım ürün olmasa bu derdim.fakat henüz bir iki gün önce keşfettiğim başka bir ürün.


Alt resimdeki Revlon markasına ait mat renkli kalem şeklinde bir balm.Bu ürünün hafif mentol içeriği olması dışında bakım amacı pek yok.Mat bir ruj gibi fakat hafif nem veriyor.Severek kullanıyorum fakat dudak bakımı amaçlı kullanmıyorum.




Blistex Markasına ait Med Plus adlı bu ürün yoğun mentollü yağlı bir his bırakan ve çok iddalı bir balm.Bu ürün aslına bakarsanız ilk kullandığım lip balm elimde olmadığından internetten bir foto ekliyorum.Uzun zaman önce kullandım nem vermesi fena değildi ama en favori lip balm değildi tekrar almadım.




Yazının sonuna gelmişken 2-3 gün önce yaşadığım bir olayı anlatayayım.Yüzümün kuru bir bölgesi için vaseline ürününden aldım ve parmağımda kalan bir kısmını dudaklarıma sürdüm.Uyudum ve sabah benim dudaklarım normalde kuru uyanırım hatta tam orta kısmı kurukuktan bazen yarılır.
Yumuşacık bir dudakla uyandım hayatım boyunca böyle yumuşak bir şekilde uyanmadım.Sizi bilmem ama ben buna mucize gözüyle baktım.Vaseline markasının bir çok lipbalmları var resmin altına ekledim.Ben bu ürünleri sadece bir kaç mağazada görüp almamıştım.
Sade vaseline iş görüyor fakat diğerlerini de denemek istiyorum.
Benim için lip balm dosyası kapanmıştır.
Daha iyisini  aramama gerek yok.Bu ürünleri aranızda severek kullanan eminim vardır.
Diğerlerini merak ediyorsanız benim kullandıklarım arasında en iyisi vaselline.
Arayışınızı sonlandırın derim:-)Severek kullandığınız başka lip balmlar varsa yorumlara yazarsanız sevinirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder