Boomerang

Bumerang - Yazarkafe

3 Ağustos 2016 Çarşamba

Doğal Limonata Tarifi





Merhaba arkadaşlar,uzun zaman oldu.Taşınma ,tatil derken blog yazılarımı ihmal ettim.
Ama bu gün güzel bir tarifle sizlerleyim.Ben yazın serinlemek için içecek bulmakta zorlanıyorum.
Meyve suları ve gazlı içecekler çok tatlı ve sağlıksız.Çocukken de  kızılayın vişne sularından ve hatırlayan var mı bilmem ama misket limonlu meyve suyu vardı onlardan başka bişi içemezdim.
Yeniden markalar  limonatalara önem verdi ve marketlerde yerlerini aldı.
Ama size evde sağlıklı bir şekilde yapabileceğiniz ev yapımı bir limonata tarifi vereceğim.


Malzemeler:
Ben yaptığım ölçüyü vereceğim siz damak tadınıza göre ayarlayabilirsiniz.
11 adet limon
1su bardağı şeker(Fotoğraftaki bardağı tam doldurmadım.)
Su
Yapılışı:
Limonların tümünün kabuklarını rende yardımıyla beyaz kısmını almadan rendeleyin.
Püf noktası limonun beyaz kısmını rendelememek çünkü acılaştırır:-)
Üzerine toz şekeri ekleyip iyice ovun.Daha sonra limonları üzerine sıkın.Karıştırın ve dolapta 1 gün bekletin.Ben 2 gün beklettim ,zamanım olmamıştı.Süzerek bir kaba alıp üzerine su ekleyin.
Bardağınıza buz ve taze nane yaprakları ekleyerek servis yapabilirsiniz.
Dolapta bozulmadan saklayabilirsiniz.Tadı mükemmel.Ev yapımı diye cafelerde satılandan çok daha güzel.
Denerseniz yorumlarınızı bekliyorum.
Afiyet olsun...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder