Boomerang

Bumerang - Yazarkafe

6 Kasım 2016 Pazar

Ekim Favorileri














Merhabalar Ekim ayında severek kullandığım favori ürünlerimden birkaçını sizlerle paylaşmak isterim.Aslına bakarsanız bu ürünlerden ikisini bitirip tekrar aldım.Ekimden öncede kullandım.Böylece daha emin olduğumu söyleyebilirim.
1.Caudalie Moisturizing Toner:Nemlendirici tonik olarak geçiyor.Bakım adı altında (çiçeğe tıklayın)daha önce kullandığım tonikleri görebilirsiniz.Bu tonik ise tam aradığım diyebilirim.Sanırım daha iyisini bulamazdım.Bu markanın mucizevi yüz spreyleride var ayrıca alkol içermiyor .Yüzümde  yanma veya gerginlik yapmıyor.İçeriğinde; Portakal çiçeği,Limon çiçeği,karpuz ve nane yaprağı esansı olduğu yazıyor.Alırsanız bana dua edeceğinizden eminim:-)))

2.Acnecinamide:Bu yüz yıkama jelinden uzun uzun bahsettiğim yazı bakım başlığı altında okumak isterseniz çiçeğe tıklayın.

3.Loreal Elseve Mucizevi Yağ :Aslında bir ara her vloggerda reklam için dağıtıldığı için bol bol gördünüz.Bende bu furyadan esinlenip alanlardanım.İlk aldığımda bu ürünü kullandığımda pek sevmeyip saçımı yağlandırdı diye bir kenara atmıştım.Fakat geçtiğimiz ay bitenlerde bahsettiğim saç kremim iyi bir ikili olduğu için çok  kullandım.Saçları yumuşatıp besliyor.Kuzenim de deneyip hemen aldı daha önce saçlarım hiç bukadar yumuşak olmamıştı dedi:-)


4.Sally Hansen 660 Pat on the Black :Mükemmel bordo bir oje istiyorsanız pek uzağa gitmeden bu ojeye bakın derim.Sally Hansen ojeler biraz pahalı fakat uzun süre kullanılabilecek joker bir oje.İndirimde alınabilir.

5.Loreal Color Riche Matte 640 Erotique :Bu ruj için ise mükemmel bir gül kurusu diyebilirim.Sürümü çok yumuşak.Dudağı kurutmuyor ve çok hoş bir duruşu var:-)
Bağımlılık yapacak türde.



Umarım  size fikir verebilmişimdir.Sizlerin bu ürünlerden kullandığınız var mı?
Yada bana önerebileceğiniz favorileriniz nedir?
Yorum bırakırsanız konuşuruz.Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder