Boomerang

Bumerang - Yazarkafe

24 Kasım 2016 Perşembe

Nip Fab Glycolic Asitli peeling ve Temizleme pedleri


Merhaba arkadaşlar.Öncelikle peeling nedir ne işe yarar kısaca üzerinden geçelim.Peeling derimizin yüzeyini soyma işlemidir.Bu işlemi farklı yöntemlerle yapmaktayız.Bu işlemi neden yapmalıyız derseniz?Cildimizin yenilenmesi,kırışıklık,lekelerin giderilmesi ve alt tabakadaki yeni temiz derinin yüzeye çıkması için yapılan işlemler.Bu gün size benim peelingde kullandığım iki üründen bahsetmek istiyorum.

İlki Nip Fab Exfolilate  Glycolic Asit içerikli Scrub 
bu ürün içerisinde %3 oranında Glikolik asit içeren tanecikli bir peeling.
Bu ürünün yapısını bilmeden ne işe yaradığını bilmeden almayın!
Genç ve sorunsuz hasas bir cildiniz varsa uzak durun!
Yaş almışsın, zamanla güneş lekeleri olmuş, cildin farklı iklim şartlarına 
maruz kalmış ozaman bu ürün tam sana göre.
Bu asit cildinizin üst tabakasını soyma işlemi yapıyor ve bunu ilk kullanımdan itibaren bariz birşekilde gözlemliyorsunuz.
Bu ürünü yazın aldım fakat kışın kullanmaya başladım.Çünkü bu tip asitli peelingler cildi hasaslaştırdığı için güneşe çıktığınızda cildinizde güneş yanığı ,leke oluşumuna daha fazla ortam hazırlıyor.Bu nedenle güneş koruyuculu bir nemlendiriciyle kullanıyorum.Cilt bakım rutinim yazısındaki nemlendirici seçimimden anlayabilirsiniz.


Tanecikli bir yapıya sahip bu ürünü nemli yüzüme masaj yaparak uyguluyorum.(Banyodan sonra uygulamayı tercih ediyorum)İlk kullandığımda burun kenerlarım soyuldu aslına bakarsanız biraz panikledim.Daha sonra bu tip bir sorun olmadı. Sanırım çok sert ve yoğun uyguladım.
İkl uygulamadan sonra bile cildim parladı ve dokunduğumda kadife gibi bir his bıraktı.
(Reklam değildir)

Nip Fab'in bu Glycolic asitli padleri (%3)glycolic asit içeren ıslak yapıda garip kokulu
(hoş kokmuyor) tek tarafı dokulu pamuk gibi bir ürün.Bu pamukla yüzünüzü silince  hafif yanma ve kızarma oluyor.Daha sonra geçiyor.Bu ürünü hergün kullanmıyorum fakat ara sıra yüzümü bunla siliyorum.Gözlere her iki ürünü de değdirmiyoruz sanırım bilmeyen yoktur!!!
Bu ürünü peelingden bir tıkdaha  az sevdim.(Ne demek bu?Diğeri daha güzel sanki)
Ama cildime etkisi kullanım kolaylığıyla bunuda sevdim.Neden seçim yapıyorsam:)
Ben bu ürünü kullandıktan sonra bazen tonikle geçiyorum üzerinden.Doğrumu yapıyorum inan emindeğilim.Üzerinde de herangi bir açıklama yazmıyor.Günde bir ikikez  kullanılabiliryazıyor ama bence fazla gelebilir.




Bu markayı Watson's mağazalarında bulabilirsiniz.bu ürünlerin farklı nemveren çeşitleri çıkmış.Onlarıda indirim gününde alıp denemek istiyorum.Yazımda atladığım konular olabilir sorularınız varsa yazabilirsiniz.Elmden geldiğince cevaplarım.Sevgiler...





10 yorum:

  1. Markanın ürünlerini çok seviyorum bazıları hic beğenmiyor bazıları cok seviyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt yapısına göre değiştiğini düşünüyorum Çağla Görmenoğlu.Yazımda da anlatmaya çalıştım.Ben çok beğendim.

      Sil
  2. Güle güle kullan canım markayı çok duydum ama daha deneme fırsatı yakalayamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Kübra Gülen.Peeling çok etkili ten rengini bile birkaç ton açıyor ve güzel bir parlaklık veriyor.Hassas bir cildin yoksa tavsiye ederim.

      Sil
  3. Bu markayı çok sık görmeye başladım bloglarda ben de denemeliyim meraklardayım.

    Bu arada takipteyim artık. Bana da beklerim :)

    http://makyajbox.blogspot.com.tr/
    ve
    http://berilcimcime.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asit oranı düşük bu tür peelingleri merak edenler için ideal.Güneşin kendini az gösterdiği kış aylarında kullanmak veya iyi bir güneş koruyuculu ürünlerle sonrasında cildinizi korursanız bir sorun yaşamazsınız.Bende sizi takibe alıyorum;)

      Sil
  4. Nihalciğim ilki bana uymuyor 'genç ve sorunsuz hasas bir cildiniz varsa' demişsin o halde uzak duruyorum :)) Watson'sa uzun zamandır gidemiyorum markayı ilk kez senden duydum ürünü gördüğümde yadırgamam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorunsuz bebek gibi Cilde aşındırıcı peelinglere tabini gerek yok:)Bu marka çok popüler aslında.Malesef sadece watsons da satılıyor şimdilik.

      Sil
  5. Nip Fab Exfolilate Glycolic Asit içerikli Scrub sanırım bana göre

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu peelingi çok beğendim umarım sizde seversiniz Lerzan Kara.

      Sil