Boomerang

Bumerang - Yazarkafe

24 Aralık 2016 Cumartesi

Christmas Stickers D.İ.Y /Yeni Yıl Çıkartmaları Yapma

Selam arkadaşlar.Yine kendin yap projelerinden biriyle kaarşınızdayım.Bu projede kendi resmettiğim yeni yıl temalı figür ve yazıları sticker(çıkartma) yapmayı anlatacağım.
Üstteki fotoğraflarda da gördüğünüz gibi bir A4 boyutundaki kağıda çeşitli figürler çizdim.Kardan adam,geyik,çam ağacı gibi...Bu figürleri marker kalemlerle boyadım.Etrafını gri bir kalemle kesik çizgilerle çerçeveledim.Bu çerçeveleme olayını sonradan akıl ettiğimden muntazam olmadı.
Daha sonra kırtasiyelerde satılan tek tabaka halindeki sticker kağıdına bastım.
Kağıda basarken yapışkanlı yüzeyinin yukarıda olmasına dikkat edin.Diğer dikkat etmeniz gereken  çıktı alırken scale %90 olarak alınişaretli olsun ki resimin kenarları  tam çıksın.
Hazırladığım çıkartmaları altındaki linke tıklayarak orjinal boyutunda basabilirsiniz.Yeni yıl herkese hayırlar,mutluluk ve mutlu günler getirsin.Sevgiyle kalın...




10 yorum:

  1. hepsi de birbirinden güzeller teşekkürler güzel yazı için

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık hepsi çok güzel olmuşlar, kızım için çıktısını alacağım ..
    sevgiler...
    blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Fatma hanım:)Çok eğlenceli bir çalışma oldu.Güle güle kullanın:)

      Sil
  3. Hepsi çok tatlı çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir etkinlik olmuş emeklerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkürler Mayıs Yağmuru aklımda birkaç sticker fikri daha var;)

    YanıtlaSil
  6. Hiç aklıma gelmezdi kesinlikle şahane olmuş, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil