Boomerang

Bumerang - Yazarkafe

8 Ocak 2017 Pazar

Deneyimlediğim kapatıcılar.My Concealer.





Merhabalar,yeni yılın ilk blog yazımla karşınızdayım.Yeni yıl hepimize güzellikler getirir umarım.
Makyaj bakımla ilgili yazılar paylaştığım bu platformda en önem verdiğim devamlı çeşit çeşit denemeler yaptığım eksik olunca yarım hissettiğim olmazsa olmaz en önemli ürün olan concealerlar.
Bence en önemli ürün çünkü bakışların canlılığı için,yorgun görünümü silen en mucizevi makyaj malzemesi.Göz altları problemli olmasada bir concealer herkesin makyaj çantasında olmalı.malesef genetik olarak koyu renk göz altlarım var.Özellikle esmerlerde yoğunluk gösteren bu durum sarışınlarda mavimsi halkalar gibi görüne biliyor damarların gölgesi gibi.Eşimin göz altları gibi bembeyaz göz altları olanları bir ingiliz kurs hocamda ve eşimde gördüm:-)Eğer sizin göz altlarınız öyleyse çok şanslısınız.

Hali hazırda kullandıklarımı sizle paylaşmak istedim elimde kapağı henüz açılmamış bir tane Maybelline Age Rewind var ama kullanmadan yazarsam size haksızlık olurdu.


Mac markasına ait NW25 renginde studio Fınısh Concealer daha önce bloğumda bahsetmiştim.
Ben bu ürünü bittikçe alıyorum.Makyaj yapmasam bile bu ürünü morluklara burun kenarlarını kapamada kullanıyorum.Kapatıcı altına renk düzenleyici (corrector)olarak kullanıyorum.
Senelerdir kullanıyorum uzun süre daanan bir ürün.Tam ten rengimde aydınlık göz altı için 
değilde doğal bir silgi gibi morluğu iyi örten cir ürün gibi düşünün.


ten enginizle bütünleşiyor göz altınızda yok oluyor.Benim göz altlarım çok kuru olduğundan çizgilenme oluyor.Çizgilenme yapmayanına rastlamadım.ama bazısı fazla bazısı az yapıyor diye bilirim.

RİMMEL WAKE ME UP 502 PEMBE ALT TONLU CONCEALER.
RİMMEL WAKE ME UP CONCEALER .
Aşırı bir morluk yoksa göz altlarınızı nötrleyecektir.Çizgilere zaman geçtkçe bende doluyor fakat arada tazeleyerek kullanılabilir.Çok fazla aydınlık bir görüntü vermiyor.

MAYBELLİNE FİT ME CONCEALER.
Bu concealer  Türkiye'de  henüz satılmıyor.Yakın bir zamanda geliceğini tahmin ettiğim için gelmeden bilgi vermek istedim.Çok merak ederek yurt dışından kardeşime getirttim.Ama getirmesi biraz uzun sürdü.alamadıkça daha merak ettim.Vloggerlardan ay bitecek diye üzülüyorum gibi yorumlar alınca muhteşem bişi diye iyice merak ettim.Ama kullanınca tam bir hayal kırıklığı.Anladığım kadarıyla ülkemizde olmayan ürünleri ekstra övüp bize işkence yapıyorlar:-)
Hepsini kastetmiyorum tabiki.Çok severek takip ettiklerimde yok.Ama elime ulaşıp deneyince övdüğünüz bumuymuş yuh dedim.

MAYBELLINE FIT ME CONCEALER
Renk tonu çok iyi okunuda bişi söyleyemem fakat sabitlenmesi ve kalıcılığı çok zayıf.
Sade olarak da pudralı haldede dayanıklı bir ürün değil.Ama göz altlarımda çok problem yok diyorsanız.Güzel bir aydınlık için kullanılabilir.Altına corectorle de denedim ama çok hoşuma gitmedi.Ben sanırım çok zor beğenenlerdenim.


LOREAL TRUE MATCH COCEALLER
Bu ürün çok pigmentli ve aydınlık bir görünüm veren concealler.
Fıt me den daha kalıcı ve daha yoğun kapatıcı.Benim mor gözlerimi bile örtüyor.aynı zamanda burun üstüne kaş altına güzel bir aydınlık veriyor.Ayrıca ülkemizde satılıyor.

Küçücük göründüğüne bakmayın çok iyi iş yapıyor.Çizgilere dolma tüm kullandıklarımda var.
Yalan söylemeye gerek yok.Altına mac sürüp üstünden aydınlık olsun diye bu ürünü geçiyorum.
Göz altınızı nemlendirirseniz çizgilere daha az dolacakdır.Dolmuyo falan diyenlere inanmıyorum taki ben gözlemlediğim güne kadar.Tekrar alacağım ürünler arasında.

BOURJOIS HEALTY MIX 53 
Son olarak malesef ülkemizde olmayan bir ürün daha:-(Daha önceki yıllarda bu markaya rastlamışsınızdır.Türkiyede satış yaparlarken keşfetmiştim.



Bu concealler çok yoğun kapatıcılıkta.Miniminnacık bir damla okadar yoğun kapatıyor ki şaşarsınız.
Sürdükten sonra Pudra sürmüşsünüz gibi sabitleniyor.Çok kalıcı fakat çizgilenme olmuyor dersem yalan söylerim.Ama kapatıcılığı ve yapısı öyle güzelki  en sevdiğim concealler 1. sırada.
Rengi içinde hafif gri barındığından daha naturel ve kapatıcı.
Ayrıca göz altını besleyici ve bakım yapıcı içerikleri var.

Benim şu aralar kullandığım conceallerlar bunlar sizin kullanıp sevdiğiniz veya önerdiğiniz ürünler varsa yorumlara bırakırsanız sevinirim.Belki henüz en iyisini bulamamışımdır:-)Sevgiler...










6 yorum:

  1. Merhaba Canım çok faydalı bir yazı olmuş :) takipteyim bende beklerim :=) Esen kal

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir yazı bilgilendirici olmuş Mac ürünleri daha çok ağırlıkta kullanıyorum. Yenilikçi çok fazla olamıyorum çok hassas bir yapıya sahip yüzüm :) Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mac markasının çok başarılı ürünleri var gerçekten.Kapatıcı konusunda hasas biriyim ysl, Mac,rimmel,maybillene,estee lauder ve birçoğunu denedim ve denemeye devam.:)

      Sil
    2. Evet evet kapatıcıda çok iyi aman dikkat edin yüzünüze ben çok çektim. Sizin kisi olmasın korkak oluyorum Bu makyaj konusunda :) En hassas bölge olduğu için sanırım minik bir yanlışta hemen pörtleyen sivilce :) O ben :)

      Sil
    3. Geçmiş olsun.İritasyon yapmadı bende henüz hiçbiri.Teşekkürler yorumlarınız için.

      Sil