Boomerang

Bumerang - Yazarkafe

3 Haziran 2014 Salı

A FEW OF MY FAVORİTE THİNGS






  Bu Günlerde En Sevdiklerim…

    Merhabalar;bu aralar makyaj  ve bakım gibi konulara yoğunlaştım:-)Benim tercihim cildime yorgunluk vermeyen hafif ürünler kullanmak.
Eğer sizde benim gibi düşünüyorsanız bu ürünler tam size göre!!!! 

Bir numaradan başlayalım.Allık kullanmak yerine parlak simleri olmayan sadece hafif gölgeli bronz bir görüntü için Sephora'nın mocha 50 sıkıştırılmış pudrası mükemmel.Fiyatıda uygun.

İkinci numaradaki ürün balm voyage paleti. Bu paleti sevmemin taşıma açısından kolay olması.Tek tek far paletleri almak biraz masraflı oluyor. Gratis'lerde bulabilirsiniz.Parlak ve mat renkler dışında krem allık ve lip balm olarak kullana bileceğiniz 3 rengi daha var.Krem allıktan hoşlanmıyorum demeyin:-) Şeftali tonunu çok sevdim uçma sorunu da yok:-)Ruj yerinede kullanabilirsiniz.

Üçüncü numaradaki güzellik   Alix Avien 118 numaralı oje.Hafif şeffaf pembe. Kesinlikle simli değil.
Bir renk bu kadarmı sevimli ve güzel olur.Rakı beyazı gibi buğulu bir ton. Bu yazın pastel her tonuyla uyabilcek bir renk.

Dört numarada mac lavanta moru rujum var.İddalı renkleri severim diyorsanız, mutlaka deneyin derim.
Modern bir renk.
Kokusuda çok hoş.

Beşinci sırada missha perfect cover BB kremim var.Kore markası bu kremi internetten alabilirsiniz.Ertesi gün elinize ulaşıyor.Kapıda ödeme seçeneğide var.Ben 27 numarasını kullanıyorum.42 faktör güneş koruması olan ince yapılı renkli kapatıcı.Ben fondotenden sevmediğim  için; BB kremler icat olalı bunları kullanıyorum. Güneşten koruyor,nemlendiriyor ve kapatıyor.Nivea'nın BB kremi çok yoğun ve ağır ben missha'yı sevdim.Ayrıca bb kremleri ilk çıkaran marka olmasıda önemli:-)CC kremler hakkında da daha sonra bilgi vereceğim. 
www.missha.com.tr

Altı numarada kirpi kalemlik var.Birazda Sanat:-)Bir tasarımcı olarak bu kuru boyalar tam bana göre:-)))Koh-i noor markalı bu kalemler Amerika'dan ithal. Beyoğlu'ndaki butik kırtasiyelerde bulabilirsiniz.Ben severek kullandığım bu ürünleri sizle paylaşmak istedim.Umarım memun kalırsınız.
Yorumlarınızı bekliyorum.
Mutlu ve sağlıklı günler:-)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder