Boomerang

Bumerang - Yazarkafe

8 Haziran 2014 Pazar

WET N WİLD






                                      WET N WİLD 'DAN MİNİ ALIŞVERİŞİM:-)



MERHABALAR;
Wet n Wild Türkiye'de satılmaya başladı ve uzun arayışlardan sonra Taksim Gratis mağzasında standına rastladım. Beşiktaş,Şişli ,Mecidiyeköy mağzalarında bulamamıştım.
Hayvanlar üzerinde test yapmayan,uygun fiyatlı güzel renkli kozmetik markası:-))))
Eşimle olduğum için hızlı ve kısa bir alışveriş oldu:-)
Nude yani dudak tonuna yakın bir ruja ihtiyacım vardı.
Wet n wild hızır gibi yetişti.Testirı bitikti kazıyarak çıkarıp test ettim.Fotoğrafta en üst soldaki.
Renk Mega last serisi Renk:E902c Bare It All bu ruju iç rahatlığıyla tavsiye ediyorum.
Diğer nude rujlar vampir kanınızı içmişde kanınız çekilmiş gibi bir görüntü veriyor:-))
Fakat bu renk çok hoş.Altındaki koyu olan ruj ise Mega Last serisi E908CSugar Plum Fairy ve bu rujla kullanmak için E 664c dudak kalemini aldım.Görüldüğü gibi çok hoş bir renk.Ben vişne rengine benzettim.
Ojelerimi merak edenler için:Gri olan Rimmel London 805 grey matter Mavi olan golden rose magnetic serisi 17 numara.
Unutmadan Wet n wild'dan birde marker göz kalemlerinden aldım ama tavsiye etmiyorum:-(
Yeterince siyah değil ve markerın ucu çok sert.Mutluluk ve huzur yakanızı bırakmasın:-)))

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Yeliz'in Keşifleri bende çok seviyorum.Bitenler yazımda da bahsettim.Bu aralar bulamıyorum bare it All heryerde tükenmiş.

      Sil