Boomerang

Bumerang - Yazarkafe

21 Haziran 2014 Cumartesi

ZUZU DOĞUMGÜNÜ STLİM




    Kardeşim Zuhal için eşi Sabri süpriz bir doğumgünü partisi düzenledi.
Bende ufak katkılarla Sabri'ye yardımcı olmaya çalıştım.Kuzenimle Zuhal'in sevebileceği bir tasarım pasta hazırladık.Benim gibi tasarımcı olan kardeşimin hoşuna gidebilecek objelerin olduğu bir pasta tasarımı hazırladım. 
Kuzenim de marifetli elleriyle ve kendi yorumuyla bu pastayı ortaya çıkardı.
Bu güzel doğum günü partisi için hazırladığım stli sizle paylaşmak istedim.
Afrika esintileri taşıyan bu  kombinimin detayları şöyle; 
Renkleri seçerken  bence en güzel tonlarından olan lime green(yeşil limon rengi)tonunu kullandım.Alt kısımda Afrika desenli Stradivarius eteğimi tek renk ZARA üstle kombinledim.
Kolye benim tasarımım:-)Renkli diş formunda boncuklar…
Saçlarıma ufak örgüler yaparak tarzımı bütünlemek istedim.
Ayakkabım  taş rengi Nine West sandelet.Ekonomik ve hoş bir stil olduğunu düşünüyorum.
Umarım beğenmişsinizdir.
MUTLULUK YAKANIZI BIRAKMASIN:-)
STRADİVARİUS ETEK

ZARA LİME GREEN TOP

KOLYE KENDİ TASARIMIM

CLAİRE'S TAKMA TIRNAKLAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder