Boomerang

Bumerang - Yazarkafe

4 Temmuz 2014 Cuma

DO İT YOURSELF




                                              


    Merhabalar;Bu yağmurlu gün de sizin içinizi ısatacak yaz stiliniz için bir çalışmamı paylaşmak istiyorum.Do it yourself:-)
Evet şu an İstanbul'a şakır şakır yağmur yağıyor.Berkettir:-)
Malzemelerimizi sayalım.

Malzemeler:
Makas
Çamaşır suyu
Mısır nişastası
Metal tırnaklı drop
Sulu boya fırçası (Kılları organik olmalı)
Yorgan iğnesi

 Eski bir pantolu keserekde yapabilirsiniz.Ben gözden çıkardığım bir şortla yaptım.
Şortun yankısmından öne doğru bir eğimle kestim.
Kestiğim paçaları yorgan iğnesiyle ipliklerini çıkardım.
Daha sonra ön cebini kestim hem koyu bir zemin elde etmiş oldum, hem de şortun tarzınını biraz olsun değiştirmiş oldum.
Daha sonra  çamaşır suyunu mısır nişastasıyla karıştırarak yaklaşık bir çay bardağı bir karışım elde ettim.
Ön cebi kestiğim kısıma fırça yardımıyla bu karışımla  geometrik desenler uyguladım.
Siz farklı kısımlara da uygulaya bilirsiniz.
Aklınızda olsun koyu renk jean kullanırsanız bu desenler daha fazla ortaya çıkar.
Deseneri uyguladıktan sonra kurumasını bekledim, sonra metal aksesuarlarla süsledim.
Arka cebin üstünü verev şekilde keserek ön
kısımla uyumlu bir tarz olmasını sağladım.
Bu cebin üzerine de metal tırnaklı droplarla süsledim.
Çamaşır suyunun kalan kısmını şortun ipliklerini çıkardığımız paçalara uyguladım.
Tüm uygulamalardan sonra asarak kuruttum ve daha sonra çamaşır suyu olan kısımları duruladım.
Kullanmadan önce elde hafif yıkamanızı öneririm.
Güle güle kullanın:-)))
Sıcak kumlardan serin dalgalara atlamanız dileğimle:-))))
Reklam gibi oldu ama:-))Byeeee

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder