Boomerang

Bumerang - Yazarkafe

27 Eylül 2014 Cumartesi

Mini alışveriş.



Merhabalar;Bayram öncesi indirimler başladı.Bu fırsatı değerlendirmek için küçük bir alışveriş yaptım.
Balm ürünlerinden FoxyPoun bronz ve simli bir ruj ,medium ton bir concealer,çift uçlu far fırçasıve acı badem kremi aldım.
Ruj konusunda şüpheye düştüm bronz ton makyajla tekrar deneyeceğim.
Acı badem kremini dün gece sürdüm ve cildi gerçekten yumuşatıyor.
İlk sürdüğünüzde biraz yağlı bir his veriyor ama sabah uyandığınızda cildinizde bu yağlılık kalmıyor.



Alışverişimin ikinci kısmı Bitki özlü Şampuan ve Nivea'nın iki yeni ürününü aldım.
İlki Gül kokulu Cream Shower ,bu ürünün tüm çeşitlerini kokladım.En iyisi bu bence.
Şekerli bir gül kokusu.Normalde gül kokusunu sevmem ama bunu deneyin derim.
Nivea Badem yağlı Duşta vücüt kremini çok merak ediyordum.
Islak cilde uygulanıyor olması çok pratik.
Bu gün denedim ve cilt ıslakken bu kremi çok iyi çekemiyor.Daha sonra durulanıyor.
Çok sevmedim.
Uzun yıllar vücut kremlerini kullanmıştım.
Bu ürünü tekrar alıp ,almamaya bir kaç kez kullandıktan sonra karar vereceğim.
Signal seyahat diş fırçası ve macunu sayesinde diş fırçalam daima yanımda olacak.
Şimdiden iyi bayramlar.Otacının saç kremini alacaktım yanlışlıkla bu şampuanı aldım.
Saç kremini daha çok seviyorum.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder