Boomerang

Bumerang - Yazarkafe

2 Ekim 2014 Perşembe

Sephora Eskiyi Getir Yeniyi Götür Kampanyası







Merhabalar;Sephora'nın eskiyi getir yeniyi götür kampanyasını duyurmak istedim.Sephora markası olmayan makyaj ürünlerini götürüyorsunuz ve sephora markalı ürünleri %30 inidirmli alıyorsunuz.
Ben bu uygulamayı görünce eski bitmek üzere olan Dior allığımı,Bourjois ruj ve kapatıcımı götürdüm.
Karşılığında üç ürünü indirimli aldım.




Aldığım ürünler Cream Lip satin01 Kalıcıve çok yoğun bir kırmızı.
Daha sonra belki fotoğrafını paylaşırım.
Diğer bir ürün de Sephora mineral Compact Foundation Sand medium bu ürünü makyajımı sabitlemek ve yüzümdeki parlamalsını önlemek için aldım.
Pudra istediğimi söyledim bu ürünü tavsiye ettiler.
Kutusu çok güzel içinde gizli bölmesinde sünger ve aynası var.
Diğer bir ürün morning mocha No 88 Colorful Matte far.
Mat kahve far istiyordum bu indirimden faydalanmışken  bu ürünü almak istedim.
Bu ürün bence kahve gibi değilde içinde kahve barındıran füme gibi duruyor.
Çok minik ışıltılar var içinde ama çok belirgindeğil test ederseniz göreceksiniz zaten.
Buğulu makyajlar için ideal olacağını düşünüyorum.
Bu ara fena halde başım ağrıyor.Grip sezonu açıldı sanırım.Sevgiler...












Detayları sephora internet sitesinden öğrenebilirsiniz.
http://www.sephora.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder