Boomerang

Bumerang - Yazarkafe

12 Ocak 2015 Pazartesi

Far paletleri

Merhaba;bu günlerde tatlı bir telaş içindeyim.Tasarımla ilgili bir yarışmada 400 proje içinde 10 kişi arasına girdim.Projem üzerinde çalışmalar devam...Sonuçlandığında sizlerle de paylaşırım.
  Geçenlerde kardeşimde kaldım.
Eve uğrayamadığım için;kardeşliğim de makyaj malzemeleri vardır diye düşündüm.Bir de baktım hiç far paleti yok.
Şaşırmamın nedeni cilt bakımına dikkat eder kremler,parfümleri,rujları süperdir.
Yurtdışına işi dolayısıyla çok çıkar.
Bende ona kolaylık olsun diye yurtdışında en sevilen paletleri araştırdım.
Bildiğim kadarıyla Türkiye'de bu paletler yok.Fakat sizinde ailenizde yurtdışına giden veya kendisi giden olursa alabilirsiniz.
İnternetle alınabiliyorsa da hiç denemedim bilen varsa yorum bırakabilir.
İşte bu araştırmalarımın sonucu üç palet.
En sevilen paletler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder