Boomerang

Bumerang - Yazarkafe

19 Ocak 2015 Pazartesi

Makyaj Yardımcıları

Merhabalar;bu gün sizlere makyaj için gerekli birkaç ürün paylaşmak istiyorum.
Kaşlar makyajın olmazsa olmazıdır.Kaşları kalemle doldurup tarassuta bazen düşer.
Bunu önlemek için şeffaf bir maskara arıyordum.Sonunda rossman mağazalarında Rival de Loop markalı bir ürün buldum.Gençlere yönelik bir marka birde beyaz göz kalemini aldım.Daha Nyc markalı almıştım hiç beğenmemiştim.
Renk vermiyor ve sert yapıdaydı.Rivel de Loop un kalemleri yumuşacık bayıldım.
Diğer bir üründe göz makyaj bazı renkleri daha ortaya çıkardığını ve makyajın kalıcılığını artırdığını duymuştum hazır Gratis'de indirimdeyken birtane alayım dedim.Mutlu bir alışveriş oldu ,hem fiyat hem ürün kalitesi olarak.Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder