Boomerang

Bumerang - Yazarkafe

11 Nisan 2015 Cumartesi

Body Shop vücut Bakım Ürünleri

Merhabalar;uzun bir aradan sonra.Yarışma,iş güç derken uzun bir süredir Bloğu ihmal ettim.ama bu gün sıcağı Sıcağına yaptığım bir vücut Bakım ürünleri paylaşıcağım.Cilt bakımında vücüt bakım ürünlerine düşkünlüğümü uzun uzadıya anlatmaya gerek yok.Neyse alışverişe  geçelim.Body shop'un body butterlarını daha önce çok kullandım.
Bir ara vereyim diyerek nivea kullanmaya başladım.
Uzun bir aradan sonra mağazaya girip en nemlendireni wild argan body butterİ alarak eski dostlarla buluşmuş olduk.
Tatlımsı kokusu var, kokusuz istiyorsanız shea body buttera bakabilirsiniz.
Fuji gereen tea body scrub yeni bir ürün ferah bir kokusu var.Hem ölü deriyi soyuyor hem de nemlendiriyor.
Scrub için birde kaktüs bitkisinden yapılmış bir fırça aldım.
Kendime eziyete hazırım.
Kan dolaşımı için çok iyi olacağını düşünüyorum.
Kese kullanıyordum zaten.Deneyip göreceğim,olumsuz bir durum olursa yazının altına not düşerim.
The body shop vücut ürünlerini önceden test ettiğim için özellikle body butterlarını deneyin derim.Daha önceki yazılarımda kullandığım Vücut yağımı kreme karıştırarak kullanmaya devam.
Sevgiyle kalın.



2 yorum:

  1. Merhaba, aslında iyi fikirmiş.. Blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım bana da beklerim..

    YanıtlaSil
  2. Bende sizi takibe aldım😀

    YanıtlaSil