Boomerang

Bumerang - Yazarkafe

9 Mayıs 2015 Cumartesi

Promarker'ın renkli dünyası

Merhabalar;resim yapmayı sevenler,tasarımcılar daha önce tanışmadıysanız promarker marka aşk yaşadığım bu kalemlerden bahsetmek istiyorum.
Ben kendilerini Çağaloğlu'nda ki kırtasiyelerden alıyorum.
Dün yeni birkaç rengini daha koleksiyonuma ekledim.
Sizle paylaşmak istedim.
Kalemlikten renkleri bulmak için 10mmlik daireler hazırlayın kalemin rengine boyayarak çifttaraflı bantlara yapıştırıp kesin ve kalemlerin tepesine yapıştırın.Biraz zahmetli fakat daha sonra renkleri bulmakta çok kolay oluyor.Blog dan takibi burakmayın😀

Bir tarafı kesik diğer tarafı ince olmak üzere iki farklı ucu var.
Yurt dışında daha ince uçları var ama henüz rastladım.
Ben bu alışverişimde Sunflower,Henna,Shale,Dusky Rose renklerini aldım.
Fotoğrafta gördüğünüz hamur silgiyi dökülen silgi parçalarından rahatsız Olduğum için aldım.
Bu silgi kirlendikçe elinizle yoğurararak kullanılıyor.
Marker'larla yaptığım little ponny resmimde renklerin parlaklığı hakkında fikir sahibi olmuşsunuzdur.
Kağıt olarak boyanın çok yayılmaması için yüzeyi hafif pürüzsüz kağıtları tercih edebilirsiniz.
Marker için özel defterler de satılıyor.sevgiler...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder