Boomerang

Bumerang - Yazarkafe

23 Mayıs 2015 Cumartesi

İphone (DIY)kablo süsleme

Merhabalar;Uzun süredir yapmak istediğim kendin yap projesini sonunda gerçekleştirdim.
Akıllı telefonlar hayatımıza girdiğinden beri telefon şarj cihazları en yakın dostumuz oldu.
Her gittiğimiz yerde telefonlarımızı şarj ediyoruz.
Farklı kablolarla şarj etmenin telefonumuz için Zararlı olduğunu duymuştum.
Ne kadar doğru bilemem ama ben şarj aletimin diğerleriyle karışmaması ve bana özel olması için bu süslemeyi Yaptım.
Bileklik ipi olarak satılan ipleri sararak bu güzellik ortaya çıktı.6metre ip aldım fakat yetmedi.6.50 yada 7 metre tam yetecektir.
Aralarda düğüm attım.
Fosforlu renkleri tercih ettim.
Sizde kendi zevkinize göre farklı şekillerde hazırlaya bilirsiniz.Benim kablo ipleri kullandıkça açılma yaptı.Size daha sağlam olan tığla yapılanın resmini ekliyorum.
Sevgiyle kalın.




2 yorum: