Boomerang

Bumerang - Yazarkafe

26 Temmuz 2015 Pazar

Toni Guy Detox Şampuanı Deneyimim


Merhabalar;tatil kimimiz için yeni başladı,kimimiz için yeni bitti.
Güzel tatil anılarınız olur umarım.
Ben bu yıl kız kardeşlerimle çok eğlenceli bir Kıbrıs tatili yaptım.
Üç günlük kısa bir tatildi ama dolu dolu geçti.Sizler neler yapıyorsunuz?
Gelelim asıl konuya dimi;saçlarım klor ve deniz suyundan bu yılda yıprandı.
Özellikle kalırsan sanırım jöleli gibi birbirine  yapışan saç tellerim oldu.
Bu yetmezmiş gibi kazık gibi sertler.
İnternette domates püresini saçta bekleyip yıkayınca klorun temizlendiğinini gördüm.
Binbir zahmetle püre yaptığım domatesleri saçımda beklettim.
Kötü bir deneyimdi ve tabiki bir işede yaramadı.
Saçın zamanla biriken jöle,saç spreyi atıklarını temizleyen detox şampuanlarını duymuştum.
Ulaşabileceğim en hızlı olanını bulup denedim.Toni Guy Detox şampuanları normalde haftada bir kullanılması tavsiye ediliyor acil durumum olduğundan iki gün arayla kullandım.Son gün ise normalde kullandığım Nude şampuanımdan sonra ki yıkamada Toni Guy kullandım.
Bir haftada toplamda üç yıkamada saçım biraz düzeldi.Ama yalnız başına bu ürünle düzelmedi.Hindistancevizi yağıyla yaptığım saç maskeleri ve bakım yağları kuruluğu biraz aldı.Bu ürün saçtaki yağı emiyor sonrasında kremler yağlar kullanmazsanız saçınız daha sertleşiyor.Bu ürünü yoğun yağlı saçlar için haftada yada ayda bir kere kullanmaları saçlarını düzene sokmak için kullanabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder