Boomerang

Bumerang - Yazarkafe

7 Temmuz 2015 Salı

Urban Care Shake N Repair Saç Bakım Köpüğü




Merhabalar,bir süredir kullandığım bakım ürünlerinden öne çıkabilecek bir ürün oldğunu düşünmüyordum,ta ki Urban Care Shake N Repair adlı bu köpüğe rastlayana kadar.
Süt proteinleri ve 12 Amino Asit içeriyor.
Bu ürünün benzeri bir ürünü Başka bir şehirde kuaförde rastladım.
Saçlarım boyadan dolayı kuru ve ince telli olmasından dolayı sık dolaşıyor.
Kuaför de bu tarz bir köpüğü sıktı ve kokusuyla mest oldum.İstanbul da ratlamadım.
Aylarca o ürünü nerden bulurum diye düşünürken.
Geçenlerde Gratis de gezinirken bu köpüğe rastladım.
Kokusunu size nasıl anlatırım diye düşünürek yukardıdaki imajlarla tatlımsı kokusunu tarif etmeye çalıştım.Bu köpük Yıpranmış saçları onarmaya yardımcı olan bir ürün aynı zamanda saça şekil veriyor.Şekil veriyor derken sertleştirme kesinlikle yok.
Ben saçıma bir şekil vermek için değilde duş sonrası durulanmayan bir saç kremi görevini de çok iyi gördüğünü düşünüyorum.Kuru ya da ıslakken uygulaya biliyorsunuz.
Kesinlikle bir kalıntı bırakmıyor.
Bu ürünün birde kıvırcık saçlara özel olanı var.
Duş sonrası saçıma sürüp taradım ve saçım kolaylıkla açıldı ve eğer şekerli kokuları seviyorsanız çok beğenirsiniz.
Şekerli kokuları sevmeyenlere tavsiye etmmem çünkü kokusu size ağır gelebilir.
Üstte Köpüğün mini fotoğrafını görebilirsiniz.
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder