Boomerang

Bumerang - Yazarkafe

11 Ağustos 2015 Salı

Eyüp Sabri Tuncer Doğal Zeytinyağlı El ve Vücut Losyonu


Merhaba arkadaşlar,bu gün sizlere Eyüp Sabri Tuncer'in piyasaya sürdüğü Doğal Zeytinyağlı vücut losyonundan bahsedeceğim.
Ben bir süredir The Body Shop'un Argan Yağlı body butterını kullanıyordum.
Kışın için yoğun bir nem veren bu ürünler yazın bana biraz ağır gelmeye başladı.
Bende yeni bir vücut Losyonu arayışına girdim.
Gratis'de gezerken bu ürüne rastladım.
Aynı Ürünün Academia Yağlı çeşidi de vardı fakat test ettiğimde bu cildimde daha yumuşak bir his bıraktığı için bunu tercih ettim.Bu marka kolonyalarıyla bilinir.
Ürünü incelersek ince yapıda,kokusunu tarif edemiyeceğim ama ben sevdim.
İçeriğinde paraben yok zeytin Yağı,meyve Yağı ve shea Yağı içeriyor.
Cildimde yumuşak bir his bıraktı ve cildimi  parlattığını hissettim.
Yapışyapış  bir his vermedi.
Bir şans verilecek bir ürün.Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder