Boomerang

Bumerang - Yazarkafe

21 Ağustos 2015 Cuma

Vestel mix-go Smoothie









Merhabalar, sıcak havaların bunalttığı bu günlerde içinizi açacak bir konuyu gündeme getirmekten mutluyum.
Bir süredir popiler olan smoothie içeceklerinden bahsetmek istiyorum.Ne dir bu smoothie?Kökeni smooth yumaşak pürüzsüz
kelimesinden geliyor.Bu içecek katı olan sebze ve meyvelerin
bıçağı olan bir aletle parçalanmasıyla oluşan bir içecek.
Bu içeceğin diğer meyve sularından farkı posasının içinde olması ve daha katı bir kıvamda olması.
Sebzelerin pişmemiş hallerini bu şekilde tüketmek oldukça rahat olabiliyor.
Örneğin bir ıspanağı çiğ yemek zorken bu tür içeceklerin içine eklediğinizde tüketmeniz daha kolay olabiliyor.
Donmuş meyve sebze ve buz ekleyerek de hazırlanıyor.
Besleyiciliklerinden dolayı öğün olarak da tüketebiliyor.
Ben bu içecekleri denemek istedim ve piyasada en pratik smootie maker olarak Vestelin mix-go larını buldum.Ben Hepsi burada'dan
kargo dahil 80tl.aldım.İki farklı şişeşeklinde apratı sayesinde yanınızda taşıyabiliyorsunuz.Temizlemesi oldukça pratik istediğiniz tüm sebze ve meyveleri içine koyup kapağını kapatıyorsunuz.Daha sonra bu hazneyi yerine yerleştirip düğmeye basıyorsunuz ve hazır.En alttaki fotoğrafda benim hazırladığım smoothie içeceğimi görebilirsiniz.
Detox içeceği olarak da kullanabiliyorsunuz.
Detox nedir bilmeyenler için kısaca bahsedelim.
Bağırsaklarımızda biriken atıkları temizlemek için yapılan bir işlem.
Bir hafta öncesinden karbonhidrat ve süt,et,peynir,balık gibi hayvansal gıdaları tüketmiyorsunuz.
Bakliyat,sebze ve meyveli öğünler ve bol su ile vücudunuzu hazırlıyorsunuz.
7 gün bazıları daha uzun süre sadece bu sebze ve meyve sularını öğün olarak tüketiyor yanında sadece su ve bitki çayları tüketiyorsunuz.
Kafein ve siyah çay da yok!Vücudu arındırıyorsunuz sakin ve teknolojiden uzak bir şekilde.
Detox uygulaması profesyenel bir şekilde uygulanmazsa büyük sağlık sorunlarına yol açabilir aman dikkat!Bu içeceklerin sonsuz tarifleri var.
Instagramdan THEDOMESTICGEEK1 ve befitsmoothies benim takip ettiklerim.
Sevgiler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder