Boomerang

Bumerang - Yazarkafe

10 Eylül 2015 Perşembe

Gel Eyeliner kullanmaya başladım!




Merhabalar;makyaj benim için güzel taraflarımızı ortaya çıkarmamıza yarayan bir araç.
Başlı başına yeni biri olmak değil de olanı göstermek gibi.Makyaj yapmaya üniversite yıllarımın başında başladım.Çok da deneyimli sayılmam aslında.Eye liner da sanki makyajda uzmanlığını gösteren en belirgin etaplardan biri.Uzun zamandır sadece kalem şeklinde ürünler kullandım.Bonjorurs markasının kalemleri de oldukça başarılıydı.Malesef Türkiye'den satışları kalktı.
Jel ürünlerin renk yoğunluğunu biliyorum fakat fırçayla oyalanmak istemediğimden denememiştim.
Uygun fiyatlı fırça yapısının beni zorlamayacağını düşünerek Flormar Gel Eyelinerı denemeye başladım.
Sanırım 3 ay olmuştur ve şimdi sizlere yorumluyorum.Kalem den sonra daha kalıcı olmasını ve renk yoğunluğunu sevdim.Ben kalem ürün kullandığım için jel ürünleri kullananlara göre fikrim farklı olabilir.kalem den jel ürüne geçen biri olarak düşünün.Acemiliğime göre fırçanın kıvrılmamasından dolayı bu durumu kıvırdım diyebilirim.Ama hala mükkemmel değilim.Fırça kapak içinden çıkıyor.
Henüz jel ürünlere yeni başlayacaksınız ve fırçalarla başınız dertdeyse alışma devresi için iyi bir seçenek.Kullananların yorumları da iyi.Flormar da gün geçtikçe kendini yeniliyor. Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder