Boomerang

Bumerang - Yazarkafe

16 Eylül 2015 Çarşamba

Chai Tea



   Merhabalar;Daha önceki blogger etiketinde biraz kendimden bahsetmiştim.
Sorularda  Starbucks'ın en sevdiğim içeceği olan Chai Tea Lattesin den bahsetmiştim.
Tarçınlı ve karanfilli olduğunu sandığım hafif genzimi yakan sütlü bu içecekden vazgeçmiyorum.Geçen gün markette dolaşırken Doğuş çayın çıkardığı Chai mistik çayını gördüm.
Gözlerimde o an bir ışıltı olduğunu söyleyebilirim.Paketinin üzerini okudum ve süt ile içilir ibaresini görünce acaba aynısımı ve evde aynı tadı yakalayabilirmiyim diye düşünmeden edemedim.
Aldıktan sonra bu gün ancak deneyebildim ve içer içmez deneyimlerimimi paylaşmak istedim.
Öncelikle nası hazırladığıma gelirsek fincanda sıcak suyla demlendiriyoruz diğer bitki çayları gibi. Eklediğiniz sıcak suyun yarısı kadar da sıcak süt eklenebiliyorsunuz.
Ya da süt yerine süt tozu ekleyebilirsiniz.
Ben sütü az ve soğuk olarak koydum sıcak su onu ısıtır diye düşündüm.
Cezveyi bir türlü bulamadım da:-)Siz olması gereken gibi sıcak suyla yaparsınız.
çayın içeriği şöyle :Siyah çay,tarçın,böğürtlen yaprağı,zencefil,vanilya aroması,
hindiba kökü,karanfil,meyan kökü,kakule meyvesi,karabiber  varmış.
Düşündüğüm gibi karanfil varmış şimdi baktım kutusuna.
Aromasını Starbucks daki chai tea latte den  daha hafif yapmışlar.
Genzimi yakmadı tarçın  ağırlıkta gibi.
Ben şeker kullanmadım ama toblerone çikolatasıyla birlikte  muhteşem oluyor.
Şeker eklemeseniz bile herhangi bir sütlü bir çikolata eşliğinde denemenizi öneririm.
Yeniliklere açıksanız çay ve kahve dışında altarnetif bir içecek arıyorsanız bir deneyin derim.
Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder