Boomerang

Bumerang - Yazarkafe

28 Ekim 2015 Çarşamba

essence eyebrow seti inceleme ve kaş kalemleri



Merhabalar,Bu gün essence markasına ait kaş farı setini inceledim ve yorumlamak istiyorum.
Öncelikle bu setin hakkında güzel yorumları duyarak büyük bir beklentilerle aldım.Benim beklentilerimin bir kısmını karşıldı.Olumlu ve olumsuz taraflarını anlatmak isterim.İçinden bir fırça ve üç kaş şekline göre değişen şablon çıkıyor.Benim aldığım 02 natural blonde style.
Kaş kalemlerinde de griye kaçan küllü kahveler kullandığımdan koyu tonlu olan farın rengini  beğendim.Fakat farlar  tozutuyor.Fırçasını beğenemedim.Farı sürdükten sonra sabitleyici kaş jeli kullanarak tozların uçmasını biraz engelleyebilirsiniz.
Kalemle kıyasladığında naturel bir görüntüsü var.
Daha önce Mac'in gri kahve kalemini kullanıyordum ve çok memmundum ona  uygun alternatif olarak Gosh marka kaş kalemlerini tavsiye edebilirim.Bir ara da Rimmel kaş kalemlerini kullandım.
Mac de makyaj yaptırdığımda en önemli olan şeyin kaşı boyarken bolbol fırçayla taramak olduğunu
öğrenmiştim.Kalemi darbeler halinde kaş kılları gibi sürmekte de fayda var.
Kalıcı kaş döğmeleri hakkındaki fikrim ise iyi bir yerde yapılırsa fena olmuyor,
fakat bana göre en doğalı kalem ve far bence.
Daha önce kullandığım kalemlerin resmini alta sizin için ekliyorum.
Kullandığım renk (Grey brown)
Gri kahve.En çok mac kalemi beğeniyorum.Rimme'linki hafif kızıllık içeriyor fakat yakın bir ton.
Gosh markanın rengi güzel fakat biraz sert bir kalem.Umarım faydalı olur.Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder