Boomerang

Bumerang - Yazarkafe

20 Kasım 2015 Cuma

Gratis indiriminden neler aldım?

Merhabalar,sıcağı sıcağına Gratis'in %40 ve kart sahiplerine +%10 indiriminden aldıklarımı paylaşmak istedim. 
1.Palmolive nane özlü duş jeli bu markanın duş jellerini beğeniyorum.
2.Body natur sarartıcı krem.
3. Benri kare Pamuk makyaj temizlemek için bol bol kullanlıyor.
4.Benri sıvı el sabunu vanilyalısını çok seviyorum.
5.Eklips makyaj süngeri ilk kullanımım olacak.
6.L'action Papaya özlü soyucu maske.
7.Mary-lou balm markasının bu aydınlatıcısı çok meşhur bende diğer koyu rengi olan Bety-lou vardı.
Bu renk çok daha güzel.
8.Balm markasının Meet matte serisinin Devoted renkli lip glossu.
Üçüncü mağazada buldum bu rengini.
9.Maybelline kaş kalemi dark brown.
10.Essence marka get big lashes maskarası.
11.Maybelline Color Tattoo meşhur bir seri.
12.Toni&Guy markasının yeniden yapılandırıcı saç maskesi.
İncelememi istediğiniz bir ürün olursa yorumlar kısmına not bıraka bilirsiniz.



1 yorum: