Boomerang

Bumerang - Yazarkafe

19 Kasım 2015 Perşembe

Powerful Wrinkle Reducing Eye Cream

Merhabalar; bu gün sizlere yaklaşık 2aydır kullandığım Kiehl's markasına ait kırışıklıkları azaltmaya yardımcı olacağını vaad eden ,bu üründen bahsetmek istiyorum.Sanırım artık üzerine konuşabilirim.Bu ürünle tanışmam mağazadan aldığım tester sayesinde oldu.
Bu ürünü sabahları akşamları ise Midnight Recovery Eye kremi kullandığımda göz altımda bir düzelme gördüm.
Ürünün gerçek boyunu almak için mağazaya gidince iki ürünü almak istemedim ve şişliklere özellikle hangi ürünün iyi geldiğini sorduğumda mağaza Görevlisi bu kremi önerdi.
Bu ürün aslında şişliklerime ve göz morluklarımda bir fark yarattı mı  derseniz çok fazla bir değişiklik görmedim.
Mağazada Avakodolu göz kremini sormama rağmen satıcı beni bu ürüne yönlendirdi.Fiyat olarakta pahalı bir ürün olduğu için ikinci bir ürün almak istemedim.
Bir göz kreminin görevi tüm sorunları çözmek olmalı.
Çabuk emiliyor içinde bakır Pca ve kalsiyum Pca adlı maddeler var.
Kırışıklıklarımda bir ilerleme olmadı ama ben geceleri göz etrafıma daha önce yazımda bahsettiğim kaysı çekirdeği yağı kullanıyorum.Bu ürün bitince Avakodolu göz kreminin en azından testlerini deneyip alabilirim.Bu ürün tüm beklentilerimi maalesef karşılamadı.
Yada Midnight Recovery Eye olabilir.
Fikri olan varsa yorum atarsa çok sevinirim.Görüşmek üzere...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder