Boomerang

Bumerang - Yazarkafe

5 Kasım 2015 Perşembe

Saç bakımımdaki son favorilerim.

Merhabalar;Uzun zamandır kullandığım nude marka şampuanı biraz değiştirmek istedim.
Dove markasının şampuanlarına geçiş yapmıştım.
Fakat saçımda kepek oluşunca şampuandan mı mevsimselmi bilmiyorum.Yeni bir değişim için Watsonda gezinirken satış temsilcisi Toni&Guy markasının erkekler için olan bu ikisi bir arada kepek önleyici şampuanını önerdi.
Birkaç yıkamada bile kepeği yoketti.Paketi biterene kadar kullanmamı söylediler.
Toni&Guy ürünlerini daha öncede beğendiğimden ,indirime denk gelince almak istedim.
Diğer kullandığım ürün ise The Body Shop markasına  ait muzlu saç bakım kremi.
Bu kremi tavsiye üzerine aldım.
Ürün muz püresi gibi değişik bir yapısı var.Saçı beslediği ve parlattığını vaad
Ediyor.Hoş bir kokusu var ve saçta bir süre kalıyor.
Ürün çok yoğun bir yapıda olduğu için az bir miktarı yeterli geliyor.
Doğal yapıda olmasını sevdim indirimde olduğunda tekrar alabilirim.Saç uçlarıma az miktarı yeterli geliyor.
Yarıdan fazlasını kullandım.
Uzun saçlı iseniz miktar olarak az gibi görünsede çok fazla gidiyor.
Aynı ürünün şampuanıda var.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder